zoekresultaten

Prijzen dienstverlening

Wat houdt het instellen van een Google Shopping in ? En waar liggen de kosten ? Hoewel het ook mogelijk is om via een abonnement te werken met een vaste maandprijs heb ik hieronder een opsomming gemaakt van van verschillende werkzaamheden waar je rekening  mee moet houden  en wat dit  kost

Aanmaken of instellen Merchant center, Google ads en Analytics accounts

Voor het opzetten van deze accounts met de juiste url’s bedrijfs- en betalingsinformatie en leveringsvoorwaarden en verzendinformatie. Tevens het formuleren van de doelen in google analytics

€ 125.-

Automatische feeds instellen

Voor het produceren van een productfeed moet FlowOnline toegang krijgen totde achterkant van de webshop. Het advies is om daarvoor een aparte admingebruiker aan te maken zodat je via de logboeken precies kan volgen wat er gebeurd. er wordt een plugin geplaatst die dagelijks een productfeed klaarzet voor het Marchant Center

175.-

Campagnes aanmaken en uitsluitingswoorden instellen

Per productgroep ( uitgaande van 5 productgroepen ) een campagne aanmaken en de budgetten instellen. Tevens het instellen van uitsluitingswoorden ( Waar wil je niet op gevonden worden )

€325.-

Voortgangs analyse, rapportagen en bijsturing

Wanneer de campagnes eenmaal actief zijn moet er per campagne of advertentie regelmatig gekeken worden of deze wel doen wat we willen. Door een analyse van de behaalde clicks en conversie worden de campagnes, zoekwoorden, doelgroepen etc. aangepast. Standaard doen we dit de eerst 3 maanden als volgt

  • Na één week
  • N 2 weken
  • Na 4 weken
  • Na 10 weken
Van ieder analyse wordt een duidelijk verslag gemaakt van de conclusie en de gedane aanpassingen
 
€ 320.-